Case Studies - Biuro

Bezpieczeństwo obiektów biurowych obejmuje przede wszystkim:

  • ochronę przeciwpożarową
  • kontrolę dostępu
  • zabezpieczenia dostępu
  • zabezpieczenia techniczne
  • zabezpieczenia przed kradzieżami


Dodatkowo na obiektach biurowych jesteśmy oczami, uszami i rękami Zarządcy obiektu, przez co nadzorujemy również inne serwisy w obiekcie.

Zanim stworzymy ofertę robimy rekonesans oraz, na życzenie Klienta, audyt bezpieczeństwa obiektu, na podstawie którego określamy potrzeby obiektu w zakresie:

  • obsługi recepcyjnej
  • kontroli ruchu osobowego
  • kontroli ruchu pojazdów
  • zabezpieczenia obiektu poza godzinami pracy
  • zarządzania depozytami kluczy
  • ochrony przeciwpożarowej
  • zabezpieczenia i obsługi telewizji przemysłowej


Formułując ofertę na ochronę i zabezpieczenie obiektu biurowego, bierzemy pod uwagę następujące zagadnienia:

BUDYNEK
niski/średni/wysoki

KLASA BIUROWCA
A/A-/B+/B/B-…

TEREN ZEWNĘTRZNY:
1. Czy jest ogrodzony?
2. Czy jest oświetlony?
3. Czy są wyznaczone bezpieczne strefy/miejsca ewakuacyjne?
4. Czy są wyznaczone i odpowiednio oznakowane drogi ewakuacyjne i pożarowe?
5. Jak są oznakowane miejsca parkingowe (inwalidzi)?
6. Czy jest ogólnie dostępny?

ZABEZPIECZENIA:
Czy biurowiec jest wyposażony w systemy:
1. System CCTV
2. System kontroli dostępu (SKD)
3. Dźwiękowy system ostrzegania (DSO)
4. System tryskaczowy (suchy/mokry)
5. System detekcji gazu (gazex)
6. System parkingowy

NAJEMCY:
1. Jaki jest rodzaj najemców (biurowy/usługowy/gastronomiczny/mieszkalny/rozrywkowy/kulturalny)?
2. Czy jest jeden strategiczny najemca?
3. Czy są najemcy specjalni: tajna kancelaria, itp.?
4. Czy są najemcy o podwyższonym ryzyku: siedziby banków, agendy UE, konsulaty itp.?


Jak zabezpieczony jest dostęp do „miejsc wrażliwych”:
1. Dostęp do dachu.
2. Czerpnie powietrza.
3. Winda do mycia elewacji.
4. Maszynownia, windy osobowe.
5. Strefa dostaw CARGO.
6. Szachty elektryczne.
7. Serwerownie.
8. Separatory.
9. Zbiornik na wodę opadową.

Oferta 2 w 1 - jak to rozumiemy na przykładzie obiektu biurowego

Zadanie: Poprawa jakości usług ochrony i recepcyjnych w biurowcu

Na początku roku 2017 zgłosił się do nas Klient z zapytaniem ofertowym dot. usług ochrony i recepcyjnych na obiekcie w Warszawie.

Kim jest klient?

Zarząd Spółki - zarządzający prestiżowym ośmiokondygnacyjnym obiektem biurowym o powierzchni 18 330 m2 znajdującym się w centrum Warszawy.

Czas trwania umowy: Od marca 2017 do chwili obecnej.

Cele współpracy:

  • Podniesienie bezpieczeństwa obiektu w zakresie dostępu do obiektu osób nieuprawnionych oraz wjazdu niepowołanych pojazdów.
  • Podniesienie jakości obsługi urządzeń i systemów: kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, ppoż i systemu parkingowego.
  • Podniesienie jakości obsługi recepcyjnej.


Aby zrealizować ustalone cele, uruchomiliśmy następujące działania w kolejności:

  • przeprowadziliśmy audyt bezpieczeństwa obiektu,
  • złożyliśmy ofertę na usługę ochrony fizycznej,
  • złożyliśmy ofertę na usługi recepcyjne,
  • złożyliśmy ofertę na system kontroli dostępu,
  • złożyliśmy ofertę na system parkingowy,

Po akceptacji naszych ofert przez Klienta, podpisaliśmy umowę i przystąpiliśmy do działania realizując wszystkie zamierzenia. Wprowadziliśmy nasze procedury bezpieczeństwa. Usprawniliśmy systemy kontroli dostępu oraz system parkingowy. Obniżyliśmy koszty dla klienta redukując dwa stanowiska, dzięki zastosowaniu lepszych rozwiązań technicznych.

Efekty działań:

  • Zredukowanie jednego stanowiska recepcyjnego (dzięki systemowi kontroli dostępu), spowodowało, że obowiązki tego stanowiska przejęła inna recepcja. Obniżyło to koszty oraz pozwoliło na zatrudnienie profesjonalnych recepcjonistek na pozostałych dwóch recepcjach,
  • Zredukowanie jednego stanowiska pracownika ochrony (dzięki nowoczesnemu systemowi parkingowemu), spowodowało, że zatrudniliśmy na BMS pracowników ochrony o wyższych kwalifikacjach. Takich, którzy potrafią działać skuteczniej, a także przejmują na siebie niektóre obowiązki administratora obiektu, szczególnie podczas jego nieobecności.
  • Przez wprowadzenie jasnych procedur, znacząco poprawiło się bezpieczeństwo obiektu oraz jakość realizowanych tam usług administracyjnych i biurowych.

KONTAKT:

ART SECURITY, ul. Wałbrzyska 11 lok. 101D, 02-741 Warszawa.
Biuro: ul. Skwierzyńska 5, 04-853 Warszawa
(22) 622 48 48

Formularz kontaktowy: